• Info
  • 07.03.2016
  • brak komentarzy

Lejek sprzedażowy- przefiltruj konsumentów

Tworząc stronę www warto się zastanowić, w jaki sposób chcesz zachęcić konsumenta do zakupu oferowanego przez Ciebie dobra/usługi. Równie ważne jest jednak, abyś określił konkretne grono odbiorców. Nie możesz przecież skierować produktu do wszystkich. Zachodzisz w głowę, jak wyselekcjonować grono potencjalnych klientów? Tutaj naprzeciw wychodzi właśnie „Lejek Sprzedażowy”.

  • Info
  • 02.02.2016
  • brak komentarzy

Efekt ROPO- czyli świadomy zakup offline

Wielkie koncerny coraz bardziej interesują się sprzedażą swoich produktów za pośrednictwem e-sklepów. Nic dziwnego! W Polsce e-shopping praktykuje około 62 % społeczeństwa. Tendencja ta ciągle rośnie. Ale co robi konsument w 97% przypadków, gdy już wejdzie na stronę interesującej go marki? Niestety- nie zakupy.

  • Info
  • 27.01.2016
  • brak komentarzy

Eurocash Cash&Carry- w hurcie liczy się detal

Niekwestionowanym liderem w hurtowej dystrybucji na rynku FMCG jest Grupa Eurocash, której jednostką biznesową jest Eurocash Cash&Carry. Na czym polega sukces tej marki? 

  • Info
  • 04.12.2015
  • brak komentarzy

Rebranding - nowe znaczy lepsze.

Co dzieje się z marką, kiedy jest postrzegana przez klienta, nazwijmy to łagodnie, jako mało atrakcyjna? Wyjścia są dwa: albo pogodzić się z tym, że wszystko co dobre kiedyś się kończy, albo… Jak Steve Jobs sprawić, że marka stanie się jedną z atrakcyjniejszych na świecie.

  • Info
  • 24.11.2015
  • brak komentarzy

Target, grupa docelowa - określamy, docieramy do celu.

Gruba docelowa inaczej target to zbiór osób do których kierowany jest produkt czy też usługa, ale w marketingu oznacza to również grupę osób o podobnych cechach oraz uwarunkowaniach. 

Dlaczego określenie grupy docelowej jest tak bardzo ważne?