PROCEDURA REKLAMACJI USŁUG SZKOLENIOWYCH
REALIZOWANYCH PRZEZ PRO BUSINESS SOLUTIONS CONSULTING SP Z O.O. SP.K.
-
1. Reklamacje można zgłaszać do Pro Business Solutions Consulting sp. z o.o. sp. k. w formie pisemnej, listem poleconym na adres: Pro Business Solutions Consulting sp. z o.o. sp. k., ul. Plac Króla Zygmunta Starego 9a (II piętro), 05-825 Grodzisk Mazowiecki lub mailem: pro.development@probs.pl. Zgłoszenie powinno być nadesłane niezwłocznie po zakończeniu realizacji danej usługi szkoleniowej, lub niezwłocznie po wykryciu zdarzenia stanowiącego podstawę reklamacji. Zgłoszenie reklamacji możliwe jest również osobiście w siedzibie Pro Business Solutions Consulting sp. z o.o. sp. k. w godzinach pracy biura.
-
2. Zgłoszenie musi być złożone przez lub w imieniu podmiotu zlecającego szkolenie i powinno zawierać:
1) nazwę, datę i miejsce wykonania usługi,
2) dane podmiotu zgłaszającego reklamację,
3) opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji (powód reklamacji),
4) proponowany sposób rozwiązania sprawy, o ile zgłaszający zainteresowany jest konkretnym sposobem załatwienia reklamacji. -
3. Odbiorca usługi, który składa reklamację może wnioskować w szczególności o:
1) ponowne przeprowadzenie przez Pro Business Solutions Consulting sp. z o.o. sp. k. w ustalonym wspólnie z Usługobiorcą terminie szkolenia;
2) indywidualne konsultacje (mailowo lub telefoniczne) z innym trenerem;
3) udzielenie rabatu na kolejne szkolenie;
4) zwrot uiszczonej ceny szkolenia;
przy czym Pro Business Solutions Consulting sp. z o.o. sp. k. nie jest związana wnioskiem zgłaszającego. -
4. Pro Business Solutions Consulting sp. z o.o. sp. k. zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli reklamacja nie będzie zawierać wszystkich informacji, o których mowa w pkt 2 powyżej, przy czym Pro Business Solutions Consulting sp. z o.o. sp. k. powiadomi mailowo lub telefonicznie zgłaszającego o takim zamiarze wyznaczając mu co najmniej siedmiodniowy termin na uzupełnienie reklamacji. Powiadomienie takie nie jest konieczne w przypadku zgłoszenia anonimowego lub braku podania danych kontaktowych zgłaszającego, chyba że możliwe jest ich ustalenie w oparciu o treść zgłoszenia.
-
5. Pro Business Solutions Consulting sp. z o.o. sp. k. ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji od momentu wpłynięcia zgłoszenia. W przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu, jednak w każdym przypadku reklamacje rozpatrywane będą bez zbędnej zwłoki.
-
7. O sposobie rozpatrzenia reklamacji zgłaszający zostanie poinformowany listownie – w przypadku zgłoszenia reklamacji na piśmie lub osobiście, lub mailowo – w przypadku zgłoszenie reklamacji za pośrednictwem e-mail. W przypadku odpowiedzi e-mailowej zgłaszający może żądać pisemnego potwierdzenia sposobu rozpatrzenia reklamacji.
-
8. W przypadku, gdyby reklamacja zgłaszana była przez konsumenta, niniejsza procedura nie uchybia uprawnieniom konsumenta wynikającym z odrębnych przepisów, może jednak stanowić podstawę do rozszerzenia uprawnień reklamacyjnych konsumenta.