Mapa strony

  • Szybki wybór kategorii
  • Strona główna
  • O nas
  • Zaufali nam
  • PRO Development
    • Szkolenia
    • Coaching
    • Procedura reklamacji
  • PRO Consulting
    • Shopper research
    • Doradztwo
  • PRO Technologies
    • PRO.Display
    • PRO.Exposition
    • PRO.Gamification
    • PRO.Performance
    • PRO.Quality
  • Blog
  • PBS w mediach
  • Nagrody
  • Praca
    • Dział IT
    • Dział szkoleń i doradztwa
  • Kontakt
    • Dział szkoleń i doradztwa
    • Dział IT
  • Polityka prywatności i cookies
Pro Business Solutions Pro Business Solutions
Menu

Wiemy kiedy
i jak reagować
na zachodzące zmiany

Dowiedz się więcej
Pro Business Solutions
Menu
Przejdź do ...

PROCEDURA REKLAMACJI USŁUG SZKOLENIOWYCH

REALIZOWANYCH PRZEZ PRO BUSINESS SOLUTIONS CONSULTING SP Z O.O. SP.K.
  • 1. Reklamacje można zgłaszać do Pro Business Solutions Consulting sp. z o.o. sp. k. w formie pisemnej, listem poleconym na adres: Pro Business Solutions Consulting sp. z o.o. sp. k., ul. Wioślarska 7, 05-825 Grodzisk Mazowiecki lub mailem: pro.development@probs.pl. Zgłoszenie powinno być nadesłane niezwłocznie po zakończeniu realizacji danej usługi szkoleniowej lub niezwłocznie po wykryciu zdarzenia stanowiącego podstawę reklamacji. Zgłoszenie reklamacji możliwe jest również osobiście w siedzibie Pro Business Solutions Consulting sp. z o.o. sp. k. w godzinach pracy biura

  • 2. Zgłoszenie musi być złożone przez lub w imieniu podmiotu zlecającego szkolenie i powinno zawierać:
    1) nazwę, datę i miejsce wykonania usługi,
    2) dane podmiotu zgłaszającego reklamację,
    3) opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji (powód reklamacji),
    4) proponowany sposób rozwiązania sprawy, o ile zgłaszający zainteresowany jest konkretnym sposobem załatwienia reklamacji.

  • 3. Odbiorca usługi, który składa reklamację może wnioskować w szczególności o:
    1) ponowne przeprowadzenie przez Pro Business Solutions Consulting sp. z o.o. sp. k. w ustalonym wspólnie z Usługobiorcą terminie szkolenia;
    2) indywidualne konsultacje (mailowo lub telefoniczne) z innym trenerem;
    3) udzielenie rabatu na kolejne szkolenie;
    4) zwrot uiszczonej ceny szkolenia;
    przy czym Pro Business Solutions Consulting sp. z o.o. sp. k. nie jest związana wnioskiem zgłaszającego.

  • 4. Pro Business Solutions Consulting sp. z o.o. sp. k. zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli reklamacja nie będzie zawierać wszystkich informacji, o których mowa w pkt 2 powyżej, przy czym Pro Business Solutions Consulting sp. z o.o. sp. k. powiadomi mailowo lub telefonicznie zgłaszającego o takim zamiarze wyznaczając mu co najmniej siedmiodniowy termin na uzupełnienie reklamacji. Powiadomienie takie nie jest konieczne w przypadku zgłoszenia anonimowego lub braku podania danych kontaktowych zgłaszającego, chyba że możliwe jest ich ustalenie w oparciu o treść zgłoszenia.

  • 5. Pro Business Solutions Consulting sp. z o.o. sp. k. ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji od momentu wpłynięcia zgłoszenia. W przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu, jednak w każdym przypadku reklamacje rozpatrywane będą bez zbędnej zwłoki.

  • 7. O sposobie rozpatrzenia reklamacji zgłaszający zostanie poinformowany listownie – w przypadku zgłoszenia reklamacji na piśmie lub osobiście, lub mailowo – w przypadku zgłoszenie reklamacji za pośrednictwem e-mail. W przypadku odpowiedzi e-mailowej zgłaszający może żądać pisemnego potwierdzenia sposobu rozpatrzenia reklamacji.

  • 8. W przypadku, gdyby reklamacja zgłaszana była przez konsumenta, niniejsza procedura nie uchybia uprawnieniom konsumenta wynikającym z odrębnych przepisów, może jednak stanowić podstawę do rozszerzenia uprawnień reklamacyjnych konsumenta.

Menu

  • Szybki wybór kategorii
  • Strona główna
  • O nas
  • Zaufali nam
  • PRO Development
  • PRO Consulting
  • PRO Technologies
  • Blog
  • PBS w mediach
  • Nagrody
  • Praca
  • Kontakt
  • Polityka prywatności i cookies

Social Media

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • PRO.Development

Kontakt

Pro Business Solutions
ul. Plac Króla Zygmunta Starego 9a (II piętro),
05-825 Grodzisk Mazowiecki

Szczegółowe dane

Wszelkie prawa zastrzeżone Pro Business Solutions ©2022

do góry