• Info
  • 05.06.2014
  • brak komentarzy

Słuchamy, ale czy słyszymy?

Negocjacje inaczej można nazwać rozmową, ale w każdej rozmowie najważniejsze jest słuchanie, czasami o tym zapominamy i skupiamy się na mówieniu. Dlaczego słuchanie jest tak bardzo ważne? Tylko uważne słuchanie pozwala nam na odkrycie prawdziwych celów oraz zamierzeń drugiej strony.

  • Info
  • 03.06.2014
  • brak komentarzy

Zdechła ryba czy drzwiami w twarz?

Przeglądając podręczniki uczące dobrych praktyk w negocjacjach znaleźliśmy setki technik prowadzących do upragnionego celu. Nie jesteśmy w stanie wszystkich Wam opisać, ale wybraliśmy te najciekawsze i też czasami najzabawniejsze. 

  • Info
  • 28.05.2014
  • brak komentarzy

POS, twój przyjaciel

Sklep, szczególnie ten duży czasami jest labiryntem dla konsumenta, duża powierzchnia sprawia, iż zakupy mogą być dość uciążliwe. Klient niecierpliwi się, że traci dużo czasu na odnalezienie produktów, które planuje kupić. Jak mu pomóc? Na to pytanie jest wiele odpowiedzi, jednak dziś chcemy zaprezentować Wam troszkę odmienny pomysł – efektywne wykorzystanie materiałów POS. 

  • Info
  • 21.05.2014
  • brak komentarzy

NLP, wróg czy przyjaciel?

Większość z Was pewnie słyszało o NLP, czyli Neuro Lingwistycznym Programowaniu. Opinie oraz teorie są różne. Jedni uważają, że to sztuka manipulacji i wywieranie wpływu na innych wbrew ich woli, drudzy zaś widzą tylko jasną stronę, czyli rozwój na każdej płaszczyźnie.