• Info
  • 24.04.2014
  • brak komentarzy

Shopper – konsument czy kupujący?

Shopper, zdaje się że to bardzo ważna osoba, każdy chce go badać i sprawdzać co się z nim dzieje, a kim on tak naprawdę jest? 

  • Info
  • 18.04.2014
  • brak komentarzy

Negocjator drzemie w każdym z nas

W starych podręcznikach funkcjonowała taka teoria negocjatora: „powinien mieć bystry umysł i nieograniczoną cierpliwość, wiedzieć jak udawać i jednocześnie nie być oszustem, budzić zaufanie, nie ufając jednocześnie innym, być skromnym i umieć mimo to jasno przekazywać swoje zdanie, potrafić oczarować innych, nie ulegając ich czarowi i wreszcie posiadać dużo pieniędzy i cudowną żonę, aby pozostać obojętnym na pokusy bogactwa i pięknych kobiet”. 

  • Info
  • 16.04.2014
  • brak komentarzy

Kliencie, wróć!

Sprzedaż w sklepie to też obsługa klienta, czasami personel sklepu o tym zapomina nastawiając się na sprzedaż a nie na obsługę. W obliczu wzrastającej konkurencji szczególnie w handlu tradycyjnym obsługa sklepu musi być na najwyższym poziomie. Jej wysoki poziom może zagwarantować wygraną w nierównej walce z dużymi sieciami handlowymi. 

  • Info
  • 09.04.2014
  • brak komentarzy

„Zosia-Samosia", czyli o delegowaniu zadań

Po latach trudu, zaangażowania na 200% otrzymujesz ten wymarzony awans. Teraz to Ty jesteś szefem, masz swój zespół i mnóstwo wyzwań przed Wami. Do tej pory wszystko ogarniałeś sam, jednak stoisz w obliczu nowej sytuacji, masz ludzi, którym musisz zaufać i podzielić się z nimi odpowiedzialnością.

  • Info
  • 07.04.2014
  • brak komentarzy

CATMAN: Audyt miejsc sprzedaży, bierzemy byka za rogi

Ten byk może być bardzo duży, przestrzeń sklepowa, przestrzeń półkowa, obsługa w sklepach, materiały reklamowe. Oj dużo do zrobienia, ale aby wszelkie działania miały sens trzeba robić wszystko od początku. Przed wprowadzeniem wszelkich zmian należy dokładnie sprawdzić co trzeba zmienić.